Είσοδος | Εγγραφή

Άμεση
Ανταπόκριση
...
Τεχνικό Τμήμα
Δευτ - Παρ 8:00πμ - 4:00μμ
Διευθυνση:
Service One
Λ. Βουλιαγμένης 285
Τ.Κ. 172 36 Άγιος Δημήτριος
Email:
customer.support@service-one.gr
Επικοινωνία:
+30 210 6293100

Αναζήτηση

Καλέστε μας στο: +30 210 6293100

Η εταιρεία

 

 

Η Service One Α.Ε. έχει καθιερωθεί ως ο σημαντικότερoς πάροχος επισκευής και συντήρησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, παρέχοντας στους πελάτες της, πανελλαδική κάλυψη με 60 υπαλλήλους και 203 συνεργαζόμενα επισκευαστικά κέντρα.

Η ηγετική θέση της εταιρείας δεν αντικατοπτρίζεται μόνο από την εμπιστοσύνη των πελατών, την αναγνωρισιμότητα στο καταναλωτικό κοινό, το εκτενέστατο δίκτυο συνεργατών και την άριστη χρηματοοικονομική της θέση, αλλά και από την επιλογή των μεγαλύτερων παγκοσμίως κατασκευαστών οικιακών συσκευών να είναι ο αποκλειστικός εξουσιοδοτημένος συνεργάτης service των προϊόντων τους.

Συγκεκριμένα, εταιρείες όπως:

εμπιστεύονται την επισκευή των ηλεκτρικών τους συσκευών στη Service One, βασιζόμενες στην τεχνογνωσία, τη συνεχή εξέλιξη και την αξιοπιστία απέναντι στους πελάτες.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο του service των οικιακών συσκευών για περισσότερα από 60 χρόνια, ενώ με τη σημερινή της μορφή και επωνυμία, ως ανώνυμη εταιρεία, λειτουργεί από το 2006.
Η Service One είναι μια ευέλικτη εταιρεία, που προσαρμόζεται έγκαιρα στις εκάστοτε τεχνολογικές εξελίξεις, στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς και στην ανάγκη των πελατών της για ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες. Αυτό τεκμηριώνεται από το υλοποιημένο επενδυτικό σχέδιο της τελευταίας τριετίας.

Service One

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο του service των οικιακών συσκευών για περισσότερα από 60 χρόνια.

2014

H εταιρεία ανανεώνει το στόλο των αυτοκινήτων της. Επίσης, συνεχίζει την αυτοματοποίηση διαδικασιών αναβαθμίζοντας με νέες εφαρμογές το πληροφοριακό της σύστημα. Σκοπός της διοίκησης της εταιρείας η αμεσότερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

2013

H διοίκηση της εταιρείας επένδυσε σε νέες τεχνολογικές υποδομές με σκοπό την αυτοματοποίηση των παραγγελιών σε ανταλλακτικά και την παρακολούθηση σε real time των επισκευών σε συσκευές. Συγκεκριμένα, η Service One μετέφερε το πληροφοριακό της σύστημα σε περιβάλλον cloud (Microsoft Azure). Η μεταφορά αυτή, δίνει τη δυνατότητα στους τεχνικούς και στο δίκτυο των συνεργατών της, μέσω ταμπλέτας με λειτουργικό windows 8, να παρακολουθούν on line τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών, να καταχωρούν από το χώρο του πελάτη την παραγγελία τους για ανταλλακτικά και να ελέγχουν ανά πάσα στιγμή το ιστορικό και την εξέλιξη της κάθε επισκευής (claim tracking) στα επισκευαστικά της κέντρα σε όλη την Ελλάδα.

2012

H εταιρεία προχώρησε σε αναδιοργάνωση των λειτουργιών της με σκοπό την ελαχιστοποίηση του κόστους και τη μέγιστη αξιοποίηση όλων των ανθρώπινων και υλικών πόρων της. Την ίδια χρονιά σύναψε δύο νέες σημαντικές συνεργασίες, με την LG και την Panasonic, αναλαμβάνοντας πανελλαδικά ως εξουσιοδοτημένος συνεργάτης το service των συσκευών τους.